שיר במתנה

שיר במתנה – מרעיון לביצוע

אם חשבתם לתת שיר במתנה לחבר קרוב, בן בת הזוג או לכבוד יום הולדת 60 של אמא,  ואינכם יודעים איך עושים זאת. במאמר זה אנו נסביר לכם שלב אחר שלב איך לקחת את הרעיון שלכם לשלב הביצוע ולהקדיש את השיר המושלם עבורם. שיר במתנה הוא שיר בהקדשה אישית אשר מקליטים באולפן הקלטות. לא מדובר במתנה רגילה ליום ההולדת. שיר בהקדשה הוא מתנה מקורית מאוד שסביר להניח שהקרובים אליכם לא קיבלו עדיין. זו יכולה להיות הפתעה נהדרת עבורם שתישאר כמזכרת הרבה שנים אחרי. 

איפה מקליטים שיר במתנה?

שיר במתנה מקליטים באולפן הקלטות מקצועי. כיום יש מגוון רחב של אולפני הקלטות אשר מציעים חבילות מקסימות ומשתלמות במיוחד. באולפן ההקלטות תוכלו להקליט בעצמכם את השיר המיועד או להשתמש בשירותיהם של זמרים מקצועיים אשר עובדים עם אולפן ההקלטות שבחרתם. אחד הדברים החשובים בעת בחירת האולפן הוא לדאוג שמדובר באולפן הקלטות מקצועי עם ציוד איכותי. איכות הציוד תשפיע על איכות ההקלטה.

כמה יעלה להקליט שיר באולפן הקלטות?

בדרך כלל השכרת אולפן הקלטות הוא עסק יקר, אך בכל הקשור לשיר במתנה המחירים משתלמים מאוד וניתן לקבל חבילות נהדרות אשר כוללות ליווי של צוות מומחים בעת ביצוע השיר, הקלטה של מספר סקיצות, עריכה של השיר ותוספת אפקטים אשר ישדרגו את קולכם במידה ולא ניחנתם בכישרון שירה. באולפן ההקלטות יש אפשרות להקליט קטעים מתוך השיר ולחבר אותם. צוות המומחים ייקח את החלקים בהם אתם נשמעים הכי טוב ויצור מהם סקיצה אחת שלא יהיה ניתן להרגיש שהוקלטה במספר חלקים. אנו ממליצים לשים לב שאתם מגיעים ליום ההקלטה רגועים ונינוחים, כך ההקלטה תצא טובה יותר. המחירים להקלטת שיר במתנה נעים בין 400 ש"ח ועד 1200 ש"ח תלוי בכמות השעות שתהיו באולפן ובתוספות שתהיו מעוניינים בהן. לחבילות המוצעות, בדרך כלל, תוכלו לקבל שדרוג ובנוסף להקליט קליפ שתוכלו להקרין באירוע המשמח.

איך בוחרים את אולפן הקלטות מקצועי?

לרוב מחירי אולפן הקלטות מקצועי יהיו בטווח הגבוה יותר. אנו ממליצים לא לקחת אולפן הקלטות זול, אלא בטווח מחירים בינוני או גבוה. באולפנים המקצועיים קיים ציוד איכותי, מתקדם ומאוד יקר. לרוב גם יהיה בו צוות של מומחים שיעזור לכם ויתן טיפים בעת ההקלטה. כאשר אתם נותנים מתנה כזו מקורית ויפה, חשוב שהאיכות שלה תהיה בהתאם. בעת הקלטת השיר תרצו להנות ממיקרופון טוב, מערכות מחשוב והקלטה מתקדמות, מגברים וכלי נגינה אלקטרוניים. ככל שהעלות תהיה גבוהה יותר, כך הציוד יהיה איכותי יותר.  

איך תחליטו על השיר המיועד?

אנו ממליצים לבחור שיר שמתחבר לאופיו של האדם או מתחבר לסיפור שקשור לשניכם. תוכלו להתייעץ עם אולפן ההקלטות ולקבל הצעות מגוונות מתוך מספר רחב של שירים. בדרך כלל השיר שבחרתם ישמש בעיקר למנגינת הרקע ועליו צוות המומחים באולפן יכתוב מילים הקשורות למקבל המתנה. בדרך כלל השיר יהיה מצחיק ועם הרבה הומור. יש אולפני הקלטות שיציעו לכם לכתוב שיר חדש ולהלחין אותו. באפשרות זו, תתבקשו למלא מספר שאלות על מקבל המתנה וצוות הכותבים יכתוב שיר ייחודי לו. 

אז כעת שאתם מבינים מהו שיר במתנה ועל מה לשים דגש, כל מה שנותר לכם הוא להתקשר לאולפן ההקלטות, לקבוע את היום המיוחל, להגיע עם מצב רוח נהדר ולהיות זמרים ליום אחד. בסיום היום תצאו מהאולפן עם דיסק מוקלט ותוכלו לתת ליקיריכם מתנה ייחודית, מקסימה ומקורית שעוד לא עשיתם בעבר.